رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از برگزاری ششمین نمایشگاه استانی قرآن خبر داد.

مقصود قاسمی افزود: ششمین نمایشگاه قرآن و عترت پس از وقفه چندساله به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با هدف گسترش فرهنگ قرآنی و توسعه و ترویج فعالیت‌های این حوزه، همزمان با ماه مبارک رمضان در همدان برپا می‌شود.

اوبا بیان اینکه کتب مختلف در این نمایشگاه با تخفیف ۲۰ تا ۴۰ درصدی عرضه می‌شود، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، علاوه بر غرفه‌های عرضه کتب و محصولات فرهنگی و قرآنی، ۲۵ غرفه جنبی هم در نمایشگاه برپا خواهد شد.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان تصریح کرد: برای افزایش تنوع در بخش محتوایی نمایشگاه و همچنین استفاده از ظرفیت سایر مراکز و نهاد‌های مرتبط قرآنی، بخشی از غرفه‌های جانبی به حوزه علمیه، ستاد اقامه نماز، بنیاد قرآن، بنیاد نهج البلاغه، بنیاد مهدویت، کانون پرورش فکری، جامعه القرآن کودک و نوجوان و واحد خوهران، حجاب و عفاف، غرفه فرهنگی، نمایشگاه خوشنویسی، موسسه کلام احیا، موسسات قرآنی و اتحادیه انجمن‌اسلامی واحد خواهران اختصاص داده شده است.

قاسمی برگزاری محافل و نشست‌های قرآنی را از دیگر برنامه‌های جنبی ششمین دوره نمایشگاه قرآن و عترت همدان عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه از ۲۷ فروردین تا یکم اردیبهشت‌ماه، در تالار قرآن همدان پذیرای حضور عموم خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.